FAQ

Al uw vragen beantwoord op een plaats!

Omdat u fitter, sterker en mobieler wilt worden.
Omdat u een looptechniek wilt aanleren die minder kans geeft op blessures, sneller en efficiënter is.
Omdat u het prettig vind dat er directe, professionele begeleiding aanwezig is.
Omdat u hulp kunt gebruiken richten een evenement. Omdat u de kans op blessures wilt minimaliseren, maar wel fysiek actief wilt zijn.

Via max@coachmax.nl krijgt u een op maat gemaakte offerte toegestuurd. Vervolgens wordt besloten waar, op welk dagdeel en hoe vaak de trainingen worden aangeboden. Dit kan voor, tijdens of na werk zijn. Mocht u interesse hebben, maar niet zeker weten of het iets is voor uw werknemers, is een proefles mogelijk. Vervolgens kunt u als bedrijf beslissen hoe u verder wilt. Contracten duren drie tot zes maanden.

Na een mailtje naar max@coachmax.nl, krijgt u een op maat gemaakte offerte teruggestuurd. De intake, gesprek over doelen en overleg over het aanbieden van de Personal Training is volledig vrijblijvend. Vervolgens is er uit verschilende pakketten te kiezen die varieren in lengte (3 tot 6 maanden) en in grootte (aantal Personal Trainingen per maand). De Personal Trainingen zijn een schema samengesteld aan de hand van uw doelen. Het is niet zo dat elk persoon hetzelfde gestandaardiseerde schema krijgt. Elke maand wordt de huidige conditie getest!

Na een mailtje naar max@coachmax.nl, krijgt u een op maat gemaakte offerte teruggestuurd. De intake, gesprek over doelen en overleg over hoe de Online Coaching wordt aangeboden is volledig vrijblijvend. Vervolgens is er uit verschilende pakketten te kiezen die varieren in lengte (3 tot 6 maanden) en in grootte (aantal Personal Trainingen en contactmomenten per maand). De Personal Trainingen zijn een schema samengesteld aan de hand van uw doelen. Het is niet zo dat elk persoon hetzelfde gestandaardiseerde schema krijgt. Elke maand wordt de huidige conditie getest!

Een hardlooptechniek die sneller, efficiënter en blessurevrij is.
Efficiënter omdat je meer gebruik gaat maken van zwaartekracht in tegenstelling tot spierkracht.
Sneller omdat je jezelf uiteindelijk efficiënter voortbeweegt.
Blessurevrij omdat je risicofactoren als hak-landing, naar voren gebogen onderrug, gestrekte knieën vermijd.

Meer weten? Stuur een bericht naar max@coachmax.nl

Dit wordt uitgebreid uitgelegd op de Homepage http://www.coachmax.nl. In het kort: de lessen bestaan allemaal uit: een warming-up, mobiliteits-oefeningen, kracht-oefeningen, loopscholing en een workout. Per les ligt de focus op een ander gedeelte van de les.

Buiten het feit dat de lessen veel meer zijn dan alleen hardlopen, is deze stelling zeker niet waar! Je werkt in een groep alleen maar met je eigen hardlooptijden. Met andere woorden: er wordt nooit gevraagd van je dat je de anderen kan bijhouden. Progressie op je eigen hardloopsnelheid en -techniek is het belangrijkst. Het mooie aan progressie is: hoe minder goed je in iets bent, hoe meer progressie je in verhouding kan maken.

Dat kan zeker! Stuur een e-mail naar max@coachmax.nl en ik stuur je een op maat gemaakte offerte!