Wat is Pose Running?

Bij Pose Running ga je aan de slag om je hardlooptechniek te verbeteren. Hiermee train je je hardloopprestaties en verklein je daarmee de kans op blessures. Coach Max biedt de “Pose methode van hardlopen” aan voor startende hardlopers tot doorgewinterde harlopers.

Hardlopen is één van de meest blessuregevoelige sporten van de wereld. Als oorzaak kunnen wij concluderen dat hardlopers lopen zonder warming-up,, zonder coach, te lange rondjes, waardoor shin splints, knie-problemen, heupproblemen en/of rugproblemen kunnen ontstaan.

Leren efficient, sneller en blessure-beperkend te rennen.

Hardlooptechniek verbeteren

Tijdens bijna alle sport is hardlopen essentieel. Kijk naar basketbal, voetbal, gymnastiek, CrossFit, of honkbal. Een juiste looptechniek is echter een van de meest verwaarloosde en onbegrepen aspecten. Met Pose Running, leer je je looptechniek te verbeteren.

Verbeter je hardlooptechniek

Pose Running helpt daarbij

Coach Max helpt beginnende maar ook de ervaren hardloper meer uit zijn of haar hardlopen te halen.

Pose Running

€49,- eerste les

Ben je geheel nieuw in Pose Running of überhaupt hardlopen? Start dan meteen je eerste Pose Running les en ga aan de slag om je hardlooptechniek te verbeteren.

Extra les

€39 eenmalig

5 lessen

€199,- gereduceerd tarief

Waarom Pose Running?

Bij Coach Max kan je onder andere werken aan je hardlooptechniek. Want, zeg nu zelf. Wie wilt er nou niet sneller, efficiënter en blessuere-berperkend hardlopen.

Bij Pose Running spenderen je voeten minder tijd op de grond, stampen je voeten minder hard op de grond en land je op je voorvoet. Hierdoor demp je meer het neerkomen tijdens het hardlopen. Als hardlopers op de hakken landen komt namelijk tot wel twee keer het lichaamsgewicht op de gewrichten van je knie en heup.

Tijdens Pose Running maak je gebruik van de zwaartekracht. Door jezelf naar voren te krijgen in tegenstellen tot het gebruik van spierkracht. Je valt naar voren, je werkt jezelf niet naar voren.

Programma Pose Running?

Een Pose Running les bestaat uit:

  1. Warming-up
  2. Slow-Motion Video voor Hardloop analyse
  3. Pose Running Techniek-training
Google Beoordelingen
5.0
Gebaseerd op 59 beoordelingen